Matinar per veure l'albada.
Avui a tocat matinar ben d'hora, per poder veure l'albada al Puig Vicenç, començant a caminar a les 5:30h. Però val la pena fer l'esforç per veure aquest espectacle de la natura
Fotografia macro, primer pla, paisatges i retrats
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada