Aigua un recurs vital (Gemma Puig)
L'he devorat en tres dies!! Molt recomanable. Després d'haver-lo llegit, ara m'hi miraré més a l'hora de gastar aigua, ja que no som conscients que és un bé escàs. I que hem de preservar per poder viure.
Fotografia macro, primer pla, paisatges i retrats
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada