Diada de Sant Jordi
En motiu de la diada de Sant Jordi del passat 23 d'abril, amb l'espai de la Gent Gran de Torrelles i l'Ajuntament, amb l'Alcaldessa Falgàs Marco al capdavant vam gaudir d'una gran jornada festiva.
Primer amb uns parlaments del regidor de la Gent Gran, i l'Alcaldessa, acompanyat d'un esmorzar i tot seguit la lectura d'uns poemes llegits per les mateixes Àvies i l'entrega d'una rosa i un llibre per part de l'Alcaldessa. Acabant amb una fotografia conjunta amb la senyera al balcó de la biblioteca.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada