Despertar al Puig Vicenç

Matinar per veure la primera sortida de sol de la primavera. Començant a caminar a les 6:40h amb frontal per il·luminar-me camí i arribar a l'objectiu per poder fotografiar l'albada.






 

 

Comentaris