Fotografia macro, primer pla, paisatges i retrats
Matinar per veure la primera sortida de sol de la primavera. Començant a caminar a les 6:40h amb frontal per il·luminar-me camí i arribar a l'objectiu per poder fotografiar l'albada.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada